Ön megnézi, hogy az üzletfele milyen kocsival érkezik a tárgyalásra? És az számít a megítélésénél, hogy milyen típusú laptopot használ a megbeszélésen?

 

 

A menedzser típusú szemlélethez, stílushoz bizony sok minden hozzátartozik a kocsi márkájától az öltönyön és a laptopon át az írószerig. Sokan egészen máshogy néznek arra az emberre, aki elegáns öltönyben jelenik meg a tárgyaláson, ráadásul márkás, vagy legalább is high-tech laptopot tesz maga elé a tárgyalóasztalra, mint aki pulóverben feszít és jegyzetfüzetet használ. Persze a látszat néha csal, illetve nem csak a ruha és a high-tech teszi az embert.

 

Ma már talán túl vagyunk azon az időszakon, amikor bizonyos vezetők felsőkategóriás laptopokkal vagy tabletekkel szemléltették a beosztásukat. Részben azért, mert ezek a készülékek eléggé elterjedtek, másrészt nehéz ma már egyértelműen kimondani, hogy melyik márka az igazán menő.

 

Itt van erre a példa.

 

Nagyszabású kutatás nyomán megbízhatóság és felhasználói elégedettség alapján rangsorolták a népszerű laptop márkákat és típusokat. A Consumer Reports képviselői 58 ezer olyan laptop tulajdonost kérdeztek meg, akik az elmúlt 5 évben vásárolták a számítógépüket. Az így kapott adatok alapján készült jelentés szerint a vásárlás utáni három év alatt a laptopok 20 százaléka szorult valamilyen javításra.

 

Apple laptop

 

A legnépszerűbb márkák - az Acer, az Asus, a Dell, a HP, a Lenovo és a Toshiba gépei - mind-mind 18-19 százalékos romlási arányt produkáltak, miközben a Samsung és a nálunk kevésbé ismert Gateway gépek 16 százaléka romlott el az első három évben. Az Apple gépeinél pedig mindössze 10 százalékos ez az arány.

 

A kutatás részleteiről a hvg.hu-n olvashat.

 

A sokak számára meglepő kutatási eredmények arra mindenképpen rávilágítottak, hogy megbízhatóság szempontjából nincs nagy különbség a legnépszerűbb márkák között, miközben árban azért lényeges eltéréseket tapasztalunk. A vizsgálat arra persze nem tért ki, hogy az adott laptop milyen felszereltségű volt és mennyire tekinthető high-tech darabnak, tehát az összehasonlítás nem mindenben volt egyértelmű. Ennek ellenére elgondolkodtató az eredmény.

 

Már csak azért is, mert sokan ma is márka alapján választunk készüléket. És ez minden bizonnyal így lesz még sokáig.

 

Pedig lehet, hogy nincs is igazán nagy különbség a márkák között?

 

Az Írókéz irodaszer webáruház mindenesetre többféle márkát is kínál, hogy ne legyen gond a választás. A laptopok, notebookok, netbookok teljes választékát itt nézheti meg.

 

Hogy ne legyünk igazságtalanok a különféle márkákkal, íme, egy-egy bátran ajánlott darab a legnépszerűbbek közül.

 

A Lenovo legújabb 4 GB-s notebookja például minden igényt kielégít.

 

Aki a HP készülékei között keresgél, annak ezt a február óta árusított darabot ajánljuk.

 

Számos notebook közül választhat, ha éppen az Aser márka iránt érdeklődik.

 

És itt van egy harmadik újdonság, a Dell terméke - ezüstben.

 

Végül – hogy az idézett felmérésben legjobb helyen végzett Apple se maradjon ki a márkák közül – íme, egy felső kategóriásnak számító notebook.

 

S ha már felméréssel kezdtük, hadd jegyezzük meg, hogy az Írókéz irodaszer webáruház is várja a visszajelzéseket, az értékeléseket. Az adott készülék leírása alatt bejegyezhet szöveges értékelést, illetve 1-től 5-ig pontozhat is, ami csillagok formájában fog megjelenni az oldalon az adott termék alatt.

 

Szóval mások értékelésére (értékítéletére) is figyeljen, mielőtt valamelyik készülék megvásárlása mellett dönt.

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider