A munkahelyi környezetünk alapvetően meghatározza egészségünket és jólétünket. Különösen igaz ez a felső légúti megbetegedések szezonjában, amikor a vírusok és baktériumok terjedése fokozott. Ahhoz, hogy a dolgozók egészségesek maradjanak, kulcsfontosságú a levegő tisztítása és vírusmentesítése az irodákban és munkaterületeken.

A levegőminőség alapvető a munkahelyeken, mivel átlagosan több mint 8 órát töltünk itt nap, mint nap. A beltéri levegő azonban gyakran szennyezett lehet a különféle káros anyagok, allergének és mikroorganizmusok jelenléte miatt. Az irodai légkör romlása és az egészségkárosodás kiküszöbölése érdekében az Írókéz olyan légtechnikai berendezéseket kínál, amelyek hatékonyan szűrik és fertőtlenítik a levegőt.

Ideális másolópapír használata a környezetvédelem szemszögéből.

A másolópapír használata fontos szerepet tölt be még a digitális korban is, mivel vannak olyan helyzetek, amikor még mindig szükségünk lehet rá. Azonban fontos megértenünk, hogy hogyan lehet felelősen használni a másolópapírt a környezetvédelem szempontjából. A fenntartható másolópapír jelentősége az üzleti szektorban is egyre nagyobb, ezért érdemes olyan terméket választani, amely fenntartható módon készül, például FSC tanúsítvánnyal rendelkezik. A gyártóknak pedig szigorú környezetvédelmi előírásokat kell betartaniuk a gyártás során. Az ideális másolópapír használatának előnye, hogy csökkenti a környezeti terhelést, hozzájárul a természeti erőforrások megőrzéséhez, és pozitív imidzset alakít ki a vállalatok számára. Emellett ösztönzi az újrahasznosítást és az újrafelhasználást is.

a fenti termékekről és árakról, megrendelési lehetőségekről itt tájékozódhat!

https://www.webaruhaz.irokez.hu/irodaszerek-13/irodai-papiraru-69/nyomtato-es-masolopapirok-149

Ha olcsón vettünk nyomtatót, a nyomtatási költségek magasak lesznek? - merül fel sokakban a kérdés. Nem mondjuk, hogy ez törvényszerű, de az esetek többségében ez így van. A nyomtató gyártók ugyanis abban érdekeltek, hogy minél hosszabb időn át vásároljanak tőlük nyomtató festékpatront és tonert. Azzal pedig, hogy olcsón adják a nyomtatót, könnyen magukhoz “köthetik” a vásárlókat. Erre sokan nem is gondolnak, csak a jó árat látják, és már vásárolnak is.

 

Ahogy beköszönt az új év, és visszatérünk az irodába a karácsonyi szünetről, nemcsak az új célok és kihívások előtt állunk, hanem az irodai folyamatok és rendszeresség újbóli felépítése is szükséges. Az egyik ilyen fontos terület az irodai iratrendezés és az átlátható iratkezelés. Ebben a blogbejegyzésben bemutatunk néhány tippet és módszert a hatékony iratrendezés és az iratmegsemmisítés terén, hogy tiszta és rendezett alapokkal indulhassunk az új gazdasági évben.

Az irodai munka jelentős részét ülve, zárt térben töltjük. Ezért kiemelten fontos, hogy az irodai környezet egészséges és ergonomikus legyen, hogy támogassa a dolgozók jó közérzetét és teljesítményét. Ebben a blogbejegyzésben bemutatjuk, miért van szükségünk az egészséges irodai környezetre, és hogyan lehet kialakítani azt.

A hatékony iratrendezés a munkahelyi produktivitás egyik meghatározó feltétele. A Facebook oldalunkon postoltuk nemrég, hogy az irodai dolgozók naponta átlagosan 1,5 órát töltenek a munkájukhoz szükséges dolgok keresésével. Ami egy évben 6 hetet jelent… Ez pedig nagyon sok értékes idő. Vagyis lényeges, hogy foglalkozzunk az irataink rendezésével, archiválásával. De milyen eszközök szükségesek ehhez?

 

Az iratmegsemmisítés talán nem hangzik túl izgalmas témának elsőre, de valójában rendkívül fontos feladat, amit minden munkahelyen, irodában és otthonban el kell végezni. Ennek számos oka van, amit most részletesen meg fogunk vizsgálni.

Az iratmegsemmisítés adatvédelmi szempontból kiemelkedően fontos téma. Nem csak a vállalkozásoknak, hanem az otthonoknak is fel kell ismerniük a dokumentumok biztonságos megsemmisítésének fontosságát. Ebben a blogbejegyzésben az otthoni és a vállalkozások terén is vázoljuk az iratmegsemmisítés kiemelkedő jelentőségét, valamint bemutatjuk, miként lehet hatékonyan megoldani az iratmegsemmisítési folyamatot mindkét helyszínen.

 

Ha csak tíz irodaszert választhatna, amit a munkahelyi asztalán tarthat, ezek legyenek azok.

 

Az otthonos munkakörnyezet kialakítása egyre inkább előtérbe kerül az irodákban és cégekben. Azt tapasztaljuk, hogy a dolgozók hatékonyabbak és produktívabbak, ha kellemes és kényelmes helyen tudják elvégezni a munkájukat. Egy otthonos irodai környezet nem csak a kényelmet szolgálja, hanem javítja a hangulatot és növeli a motivációt.