Tisztelt Látogató, kedves Vásárlónk!
Cégünk 1994 óta foglalkozik irodák ellátásával.
Ez alatt az idő alatt összegyűjtött tapasztalatainkkal alkottuk meg a webáruházunkat.
A termék szortiment és a szolgáltatás! E két fogalom köré építettük az üzleti modellünket.
Minden információ, ami fontos Önnek, a rendelkezésére áll a megrendelése gyors összeállításhoz: a
termékekről, árakról, raktári elérhetőségről, szállításról.
Ha lezárta és elküldte, pár perc múlva meg fogja kapni az automatikus visszaigazoló e-mailt minden
adattal a rendeléséről.
A következő munkanapon átveheti az árut a kiválasztott szállítási módnak megfelelően.
Egyszerú, gyors, gazdaságos!
Csak ennyit ígérünk, 25 év szállítói tapasztalattal, és ezt mindíg betartjuk!
Reméljük, megpróbál a szavunkon fogni!
Írókéz, az Ön irodai szolgáltatója!
OKOS IRODA - smart office
automatizált logisztikai támogatás integrálható eszközök és műveletek garantált folyamatos működés Az iroda technikát és egyes irodai technológiákat kombináltuk az infokommunikációs hálózatok adta lehetőségekkel, hogy olyan irodai hátteret tudjunk biztosítani az Ön cége számára, ahol a dolgozók teljes mértékben a saját feladatukra koncentrálhatnak. Az automatizált logisztikai támogatásnak köszönhetően az irodai rendszerbe integrált eszköz önállóan beavatkozás nélkül látja el a feladatát!
"Egy megbízható irodai rendszer valódi segítség,
az integrált eszközök folyamatos, hibátlan működése
fokozza a cég hatékonyságát..."