Egyre több munkahelyi feladat elvégzésére használhatjuk a számítógépünket, a  mobilunkat, mégis még mindig több olyan irodaszer létezik, amit nem nélkülözhetünk az irodai munka során. Mutatjuk, mi az, ami még sokáig ott lesz az irodai asztalon.

 

 

 

Annak ellenére hogy az irodai munka nagy része már digitáis formában működik, nyomtatóra, fénymásolóra mindig szükségünk lesz. A szerződések, az ajánlatok, az elemzések, a kimutatások nyomtatása része a munkahelyi feladatoknak. Ahol pedig nyomtató kell, ott nyomtató patronra és papírra is szükség lesz.

 

Ahol pedig nyomtatványok készülnek, ott általában iratmegsemmisítőket is használnak. Előfordul, hogy egy nyomtatvány már nem aktuális, de a rajta szereplő adatok miatt nem szeretnénk csak úgy kidobni. Lehet bármennyire digitalizált a világ, amíg nyomtatványok lesznek, addig iratmegsemmisítőre is szükség lesz.

 

A szerződést cégszerűen kell aláírnunk - nem mindegy, mivel bélyegzünk

 

Ahogy írtuk, a digitalizálódás ellenére több olyan irodaszer használata mindennapos, amit manapság sem nélkülözhetünk. Ilyen a céges bélyegző is. Ha szerződés készül, akkor azt alá is kell írni, és hivatalos pecséttel is el kell látni. Szóval úgy tűnik, a bélyegző is “örök”. Egyelőre nem hiányozhat az irodai asztalról. És persze a toll sem, amivel aláírjuk a szerződéseket.

 

És ha már szerződés vagy más hivatalos dokumentum keletkezett, azokat célszerű rendszerezni, lefűzni. Ehhez kellenek olyan dizájnos dokumentum tartók, amik lehetővé teszik a szakszerű tárolást.

 

Felhő vs. adathordozó

 

A keletkező céges adatok egy része manapság a felhőbe megy. Viszont sokan nem bíznak meg száz százalékig ezeknek a szolgáltatóknak a működésében, ezért saját digitális tárolójukban is mentik az anyagokat.

 

 

Jelenleg ott tartunk, hogy a nyomtatott szerződéseket, az irodai dokumentumokat digitalizáljuk, szkenneljük. Sokan ezeket fel is töltik a felhőbe, de a biztonság kedvéért azért saját tároló eszközön, merevlemezen, valamilyen más adathordozón is archiválják. Vagyis biztosra mennek. Meglátásunk szerint ez még jó pár évig így is lesz, ezért a minőségi adathordozóknak még mindig ott a helyük a munkahelyi “irodaszer csomagban”.

 

Fontos marketing eszköz

 

A modern technológia fejlődésének ellenére az üzleti találkozók során névjegykártyára továbbra is szükség lesz. Aki sok üzletféllel találkozik, több kártyát kap. Ezeket pedig nem árt rendszerben tartani. És hol máshol tennénk ezt, mint az irodai kellékeink között, az asztalunkon. Nyilván a másoktól kapott névjegykártyákat nem hordjuk magunknál, viszont a kapcsolattartáshoz szükségünk lesz rájuk. Így érdemes rendszerezett formában tárolni azokat. Meglátásunk szerint a névjegyek még mindig fontos marketing eszközök. És valószínűleg még jó pár évig így is lesz. Szóval tárolnunk, rendszereznünk is kell azokat.

 

És plusz egy irodaszer: ez a jegyzetelő füzet

 

Hiába van a kezünk ügyében a telefon, a számítógép vagy táblagép. Ha gyors információt kapunk, egyből papírt és tollat keresünk. Egyrészt azért, mert telefonálás közben ez a legegyszerűbb megoldás, másrészt: mert kézírással gyorsabban és szakszerűbben tudunk jegyzetelni. Más kérdés, hogy ezeket az adatokat később rögzítjük valamelyik eszközünkön. De az tény, hogy ilyen esetekben az elsődleges irodaszer, amihez nyúlunk, a toll és a jegyzetfüzet.

 

Nyílván Ön is hasonló irodaszereket használ nap mint nap, ezért tudja: nem hiányozhatnak az asztaláról. Mi segítünk a beszerzésben. Rendeljen szakértőtől egyszerűen, egy helyről! Válogasson online a több száz Írókéz termék közül. Nézzen be az webáruházunkba itt!