Ha eltörik vagy elszakad valami, az első gondolatunk, ami ilyenkor eszünkbe jut, az a ma már szinte minden háztartásban és irodában megtalálható pillanatragasztó. Érzékletes maga a kifejezés is, ami arra utal: egy pillanat elég ahhoz, hogy tartósan egymáshoz kössük, ami valamiért szétvált. Ehhez pedig rendszerint a Henkel termékeit használjuk.

 

A csupasz falak látványa a legtöbb emberben rossz érzéseket kelt, sokan egyenesen irtóznak attól, ha üresek a folyosói vagy az irodai falak. Olyan ez, mintha lakatlan lenne az ingatlan, vagy inkább befejezetlen. Ennél már csak az a rosszabb, ha mindenféle szakadt poszter vagy idejétmúlt tapétapótló kép lóg a falon. Érthető, ha senki se szívesen dolgozik az ilyen helyiségekben.

Sokat elárul az egyéniségünkről, hogy hova írjuk a jegyzeteinket. Sokan ragaszkodnak a noteszhez, mások inkább a Post-it-et részesítik előnyben. Ön melyik táborba tartozik?

 

Nem kell túlbonyolítani az irodai dokumentumok rendszerezését. Három egyszerű lépés elég, hogy minden a helyére kerüljön.

 

A korábbiaknál jóval nagyobb hangsúlyt kell, hogy kapjon a vásárlási élmény. Ez egy hagyományos bolt esetében talán egyszerűbb művelet. De a webshopos kereskedelem esetében sem lehetetlen kicsit magasabbra tenni a lécet.

Egyre több iroda vált zöld megoldásra. Viszont sokan nem feltétlenül tudatosan teszik ezt. Hogyan lehet ez? Úgy, hogy a gyártási technológiák és az ahhoz kapcsolódó tevékenységek egyre nagyobb része válik környezettudatossá. Ilyen iparággá kezd fejlődni a toner és a festékpatron gyártás is.

 

Már nem kérdés, hogy az irodában is a mobil infokommunikációs eszközöké a jövő. A kérdés inkább az, hogy melyik lesz az az eszköz, amelyik élre tör majd a jelenlegi kínálatból. Talán a netbook? Vagy a notebook? Esetleg laptopnak, ultrabooknak vagy tabletnek hívják majd?

Netán egy egészen új elnevezést kell megtanulnunk? – gondolkodtunk el egy korábbi bejegyzésünkben.

Aki azt állítja, hogy fél óra alatt képes eldönteni, milyen nyomtatót vásároljon, az vagy nagyon profi ezen a területen, vagy nem képes kellően felmérni, milyen sok lehetőséget kell mérlegelni a legjobb választáshoz. Mivel azonban nem lehet mindenki profi, aki nyomtatót vásárol, marad a másik módszer: fontoljunk meg nagyon alaposan minden körülményt, és adjunk elég időt magunknak a döntésre.

Mi a különbség a nyomtató papír és másoló papír között? Melyiket célszerű megvenni és egyáltalán mennyit költsünk nyomtató papírra? Számos kérdés merülhet fel a papír vásárlás előtt… Napról napra egyre több lehetőség kínálkozik a gazdaságos vásárlásra. Sokan mégis megszokásból szerzik be a másoló papírt és a nyomtató papírt.

 

A napokban írt a forbes.hu arról, hogy három éven belül a munkaerő 40 százalékát szabadúszók, egyéni vállalkozók és független tanácsadók teszik majd ki. Vagyis a korábbinál jóval többen fognak otthonról dolgozni. Igen ám, de ahhoz, hogy az ilyesfajta munka is hatékony legyen, számos dologra kell odafigyelni. Mi most ezeket vázoljuk nagy vonalakban.