Manapság azt szokták mondani, hogy ha a mobilunk nálunk van, minden nálunk van. Ez részben igaz, hiszen rengeteg alkalmazás készült már kifejezetten a megbeszélésekhez. De azért be kell azt is látni, hogy a hagyományos irodaszereket se nélkülözhetjük teljesen.
A toll és a jegyzetfüzet, no meg a határidő napló elengedhetetlen. Nem azért, mert a telefonba nem tudunk jegyzetelni. A mobil app-ba is leírható minden, csak lassan. Nem beszélve arról, hogy kevésbé hatékony. Gondoljunk csak bele: ha egy megbeszélés után a jegyzetfüzetbe leírtakat digitalizáljuk, kénytelenek vagyunk újra átolvasni mindent - ezt a mobilos jegyzetelés esetén nem biztos, hogy megtesszük. Ezáltal jobban rögzülnek az információk és hatékonyabb lesz a munkánk is. Az így készült memók pedig gond nélkül továbbküldhetők a kollégáknak. Szemben azokkal, amiket egyből digitális formában rögzítünk.
Ugyanez a helyzet az időpontokkal is. Jobb, ha először a határidő naplónkba írunk le mindent. Majd később rögzítjük azt az éppen használt applikációnkba. De az se mindegy, hogy mivel írunk. A toll sokat elárul rólunk, ezért egy megbeszélésen törekedjünk arra, hogy a személyiségünkhöz illő írószert használjunk. Lehet az környezetbarát, újrahasznosított anyagból készült vagy népszerű luxus márkájú. A lényeg, hogy passzoljon hozzánk. Ugyanakkor nem árt, ha a jegyzetelésen kívül a marketingre is figyelünk. Mindig vigyünk magunkkal a megbeszélésre névjegykártyákat. Tegyük ezeket akár ilyen névjegykártya tartóba. Így sokkal elegánsabb.
Plusz nem árt, ha a cégünkről készült bemutatkozó anyagokból is van nálunk néhány. Ezeket lehetőleg igényesen tároljuk. Gyűrötten ugyanis nem illik átadni. Szerencsére ezek hordozására is létezik megfelelő irodaszer. A konferencia táskába például ezek is beleférnek. Ahogy a fent említett jegyzetfüzet, a határidő napló és a toll is. Itt jegyeznénk meg, hogy a táskába mindenképpen tegyünk plusz írólapot és pót tollat is. Sosem lehet tudni, mikor kér papírt a tárgyaló partnerünk a jegyzeteléshez és mikor szárad be a tollunk.
Lehetőleg készüljünk fel minden helyzetre.
De visszatérve a konferencia táskákra: nagyon trendi darabok kaphatók ezekből. Az Írókéz irodaszer webáruházban már ezer forint körüli áron is beszerezhetünk ilyeneket. Ami szerintünk nem pénz azért, hogy sérülésmentesen, kifogástalan formában tudjuk átadni a partnereinknek a bemutatkozó anyagainkat.
Persze ha nem szeretnénk, még ennyit se kell költenünk. Más típusú mappát is rendszeresíthetünk. Mondjuk ilyet.
Vagy ha egészen komoly szintre lépnénk, kifejezett konferencia mappát is vásárolhatunk. Olyat, amiben még a telefonnak, a tabletnek is van helye. Ezekről az irodaszerekről itt írtunk korábban.
Szóval ha megbeszélésre indul, eszköz tekintetében is készüljön fel! Mi ebben tudunk segíteni. Nézzen körül az Írókéz irodaszer webáruház oldalán!