Az irodában rendnek kell lennie. A munka csak akkor lesz igazán produktív, ha az asztalon mindennek megvan a maga helye. Fontos, hogy csak azok a dolgok legyenek az asztalon, amiket használunk. A többit tegyük elérhető közelségbe. Ha megszabadultunk a felesleges papíroktól, jegyzetektől és a ritkán használt irodaszereket is eltettük az útból, alakítsunk ki egy munkazónát az asztalon.

 

 

Ide kerüljenek - lehetőleg karnyújtásnyira -, a leggyakrabban használt irodaszerek. Az imént említett, kevésszer használt eszközök és dokumentumok tárolására alkalmas dobozokat pedig ne felejtsük el feliratozni. A rendszerezéshez készítsünk egy nyilvántartó rendszert is. Így a kollégák is tudni fogják, hogy mit hol keressenek az irodában.

 

Irodaszerek, irodai eszközök tárolására alkalmas dobozokat itt talál, dokumentumok archiválására pedig használja ezeket mappákat.

 

A munkát még úgy is gördülékenyebbé teheti, ha az archivált dokumentumokról digitális másolatot is készít. Így, ha csak visszakeresne valamint, a számítógépén pillanatok alatt megteheti. Nem kell feleslegesen a nyilvántartási rendszerből kikeresni az eredeti anyag pontos helyét.

 

 

Kétségtelen, hogy a papírok, a jegyzetek okozzák a rendetlenséget a legtöbb irodában. Ezért ezek rendszerezésére kell a legjobban figyelni. Mondjuk úgy, hogy létrehozunk különféle mappákat. Például olyat, amibe a találkozókhoz, megbeszélésekhez szükséges anyagok kerülnek. Ilyenek lehetnek a céges marketinganyagok, ajánlatok, kimutatások, jelentések vagy az aláírásra váró szerződések.

 

Az irodai asztalon lévő dokumentumok rendszerezésére a legpraktikusabb eszköz az irattálca. Nézze meg ezeket itt!

 

Hasznos lehet, ha létrehozunk egy olyan mappát, amibe a válaszra, jóváhagyásra váró anyagok kerülnek. Legyen egy teendők mappa (ez heti teendő legyen) az asztalon és az elolvasandó anyagok, újságok, ajánlatok is kerüljenek külön helyre. Ezekbe a nem kimondottan sürgős dokumentumokat szokás tenni. A fontosabb olvasnivalók a teendők mappába kerüljenek. És még egy mappát célszerű létrehozni - ide az új ötletekre vonatkozó jegyzeteinket tegyük. Persze ezeket a noteszünkbe, a jegyzetfüzetünkbe is célszerű leírni.

 

Ugyancsak fontos, hogy beérkezett leveleket is rendezzük. Erre külön levéltartót célszerű rendszeresíteni. A lezárt projektek anyagait pedig ne tartsuk az asztalon. Ezeket archiváljuk.

 

A helyes archiválásról itt tudhat meg többet. A megfelelő archiváló eszközöket pedig itt találja.

 

Az asztalon lévő írószereket tegye írószer tartóba. És a fiókban is tegyünk rendet. Ide tegyük a borítékokat, a jegyzettömböt, a gemkapcsot, a póteszközöket, azokat az irodaszereket, amik a naponta használt eszközökhöz kapcsolódnak. A személyes tárgyak mindig külön fiókba kerüljenek.

 

 

Rendszerezze ön is az irodaszereket a munkahelyén, figyeljen oda a megfelelő archiválásra. Higgye el, sokkal hatékonyabb lesz így a munka. Ha ezt Ön is belátja és szeretné, hogy átlátható rend legyen az irodájában, megfelelő eszközöket itt talál ehhez.

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider